اسمارتوم
اسمارتوم > مقالات قفل هوشمند > لیست بهترین برندهای قفل دیجیتال (6 برند معتبر)
بهترین برند قفل هوشمند را از اسمارتوم با 6 سال گارانتی دریافت کنید.
فاطمه عباسی
38 بازدید

لیست بهترین برندهای قفل دیجیتال (6 برند معتبر)

امروزه استفاده از قفل‌های هوشمند در جهان از اهمیت زیادی برخوردار است و مردم در کشورهای مختلف برای بالا بردن امنیت خود اقدام به نصب این قفل‌ها می‌کنند. قطعا بهترین قفل دیجیتال، قفلی است که از تمام روش‌های دسترسی پشتیبانی کند و از نظر امنیتی برای محیط شما مناسب باشد.

برندهای زیادی هستند که خود را به عنوان بهترین برند قفل هوشمند معرفی می‌کنند، اما آیا تنها وجود نام و برند می‌تواند تضمین کننده ایجاد امنیت باشد یا مسائل دیگری نیز روی انتخاب بهترین قفل هوشمند تاثیرگذارند؟

یکی از بهترین و معروف‌ترین برندها در تولید قفل و دستگیره هوشمند، برند سامسونگ است که به دلیل شهرت زیاد نسبت به برندهای دیگر از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.
اما هستند برندهایی که به دلیل نداشتن شهرت، با وجود بهترین کیفیت و بیشترین آپشن‌ها شناخته شده نیستند. به طور مثال، برند روک تولید کننده بهترین دستگیره هوشمند است که با وجود جنس بدنه عالی و مزایای منحصر به فرد، همچنان از قیمت بسیار مناسبی در بازار برخوردار است.
این برند برخلاف برندهای مشهور، تمام تمرکز خود را بر ساخت و تولید قفل‌های دیجیتال گذاشته است و بهترین نتایج را نیز تا کنون دریافت کرده است. در ادامه با بهترین برند دستگیره هوشمند آشنا خواهیم شد.

دلایل استفاده از بهترین قفل دیجیتال در خانه

در کنار نیاز هر انسانی به امنیت و از آنجایی که سارقین در کشورهای مختلف همیشه وجود دارند و نمی‌توان از این مسئله فرار کرد، برقراری امنیت برای خود، خانواده و اموالمان کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای جلوگیری از ورود افراد غریبه به حریم شخصی ما، استفاده از بهترین قفل هوشمند است.
اینکه چه برندی را به عنوان بهترین دستگیره هوشمند در نظر می‌گیریم به میزان برآورده کردن نیاز ما توسط آن قفل دیجیتال بستگی دارد.

بهترین برند قفل هوشمند قفلی است که دسترسی‌های کاملی داشته باشد.

معرفی بهترین برند قفل هوشمند

انتخاب بهترین برند قفل هوشمند جهت اطمینان از کیفیت، کارایی و امنیت آن مسئله بسیار مهمی است. خرید قفل دیجیتال از برندهای متفرقه می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را برایتان ایجاد کند. اگر در رابطه با قفل‌های هوشمند اطلاعات زیادی ندارید، می‌توانید مقاله دستگیره هوشمند چیست؟ را پیش از آشنایی با برندهای مطرح مظالعه کنید.

بهترین برند دستگیره هوشمند برندی است که بتواند در کنار برطرف کردن نیازهای امنیتی ما، از هزینه مناسب و کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. در این بخش به معرفی 6 تا از بهترین برندهای قفل هوشمند موجود در بازار پرداخته ایم:

قفل دیجیتال روک

بهترین برند قفل هوشمند که از نظر شهرت در رتبه پایین‌تری نسبت به برند یال و سامسونگ قرار دارد، برند روک است. قفل‌های دیجیتال برند روک در دو سری P و H تولید می‌شوند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. تمام محصولات برند روک با وجود آپشن‌های متنوع از قیمت‌های بسیار مناسبی نیز برخوردارند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برند روک این است که، این قفل‌ها روی مغزی‌هایی که دارای زبانه هوک شکل هستند سوار می‌شوند. زبانه هوک همان زبانه‌هایی است که سارق با استفاده از دیلم نمی‌تواند آنها را باز کند.

لیست بهترین برندهای قفل دیجیتال (6 برند معتبر)

قفل دیجیتال یال

یکی دیگر از برندهای محبوب در تولید قفل دیجیتال برند یال است. این قفل‌ها قابلیت اتصال به خانه هوشمند را دارند و با استفاده از روش‌های مختلف قابل دسترسی هستند از جمله، کارت ، اثرانگشت و… . لازم به ذکر است، برند یال چندین سال است که در دسته بهترین برند قفل هوشمند قرار دارد.

دستگیره دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندهای دستگیره هوشمند دارای ویژگی‌های زیر است:

  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • قابل کنترل از طریق اپلیکیشن
  • دارای آپشن رمز موقت
  • دارای ظاهری منحصر به فرد و زیبا
  • دارای آلارم ضد شوک و ضد سرقت
  • وجود روش‌های دسترسی گوناگون
  • کنترل توسط ریموت یا تلفن همراه

اگر نقش برند و نام محصول در انتخاب شما تاثیر زیادی دارد، می‌توانید بدون در نظر گرفتن عملکرد و کیفیت محصول و صرف هزینه‌های بالا اقدام به خرید از برند سامسونگ نمایید.

بهترین برند قفل هوشمند قفلی است که امنیت و حریم خصوصی را افزایش دهد.

قفل دیجیتال فیلیپس

قفل دیجیتال فیلیپس یک برند چینی است که با وجود پیشرفت‌های زیادی که تا کنون داشته نتوانسته با برندهای بزرگی مانند سامسونگ و یال رقابت کند. در صورتی که می‌خواهید از این برند خرید کنید بهتر است با دید بازتر و مقایسه با برندهای دیگر، انتخاب بهتری داشته باشید.
اگر هزینه بالای برندهای سامسونگ یا یال برای شما مانع محسوب می‌شوند، می‌توانید از برند روک که در کنار کیفیت بالای محصولات خود، دارای هزینه کمتری است، خرید کنید.

قفل دیجیتال زیمنس

شرکت زیمنس علاوه بر تولید و ساخت قفل‌های دیجیتال، در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت می‌کند. قفل دیجیتال زیمنس دسترسی‌های مختلفی را پشتیبانی می‌کند و برای اماکن مختلف اداری و مسکونی مناسب هستند.
مهم‌ترین مزایای این قفل‌ها داشتن هشدارهای مختلف، رمز ادمین، قفل اتوماتیک و اتصال به خانه هوشمند است. قیمت قفل‌های دیجیتال زیمنس مانند دیگر برندهای معروف بالا است.

قفل دیجیتال رندی

قفل دیجیتال رندی در کنار ویژگی‌های مثبت خود مانند:

  • باز شدن درب بدون هل دادن
  • داشتن هشدار ضد سرقت
  • هزینه مناسب با وجود لوازم جانبی
  • قابل اتصال به اینترنت و آیفون تصویری
  • کنترل از راه دور با استفاده از اپلیکیشن

قفل هوشمند گیت‌من

قفل‌های برند گیت‌من نیز از برترین قفل‌ها در بازار ایران به شمار می‌روند که ساخت کره جنوبی هستند و تحت لیسانس Assa Abloy سوئد تولید می‌شوند. یکی از مدل‌های محبوب این برند، مدل WB360 است که با دستگیره خلبانی (فشاری-کششی) طراحی شده و قابلیت اتصال به ریموت و آیفون تصویری را دارد. این مدل همچنین دارای آپشن‌های قفل کودک و قفل اتوماتیک می‌باشد. قابلیت نصب بر بروی انواع مختلف درب را دارد و با توجه به آپشن‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهد از قیمت منصفانه‌ای نیز برخوردار است.

بهترین برند قفل هوشمند قفلی از برندهای سامسونگ، یال و روک است.

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های دستگیره دیجیتال

در فیلم زیر می‌توانید نمونه‌های پرفروش از هر برند را مشاهده کرده و انتخابی ساده‌تر داشته باشید:

ویژگی‌های بهترین برند دستگیره هوشمند

بهترین برند قفل هوشمند باید از برخی ویژگی‌های خاص تبعیت کند که ما در این بخش این ویژگی‌ها را یک به یک برای شما عزیزان شرح داده‌ایم:

جنس بدنه قفل: بدنه بهترین قفل دیجیتال باید از جنس فولاد و آلومینیوم باشد تا در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد.

اتصال به سیستم هوشمند‌سازی خانه: بهترین دستگیره هوشمند با استفاده از وای فای و بلوتوث می‌تواند به وسایل هوشمند خانه به راحتی متصل گردد.

قفل کودک: وجود قفل کودک در یک قفل دیجیتال به افزایش امنیت فرزند شما کمک می‌کند. از طرفی اگر در منزل خود سالمندی که دچار آلزایمر است نگهداری می‌کنید وجود چنین آپشنی روی دستگیره هوشمند بسیار سودمند خواهد بود.

قفل اتوماتیک: این آپشن برای افرادی که معمولا فراموش می‌کنند که درب را قفل کنند کاربرد زیادی دارد. با فعال کردن سیستم قفل اتوماتیک درب به طور خودکار قفل خواهد شد.

آلارم‎‌های هشدار: بهترین قفل هوشمند باید دارای آلارم‌های متعددی باشد. این آلارم‌ها شامل: آلارم ضد سرقت، ضد شوک، ضد هک، ضد حریق و هشدار اتمام باتری است.

سیستم شب ‌بند: سیستم حریم خصوصی یا شب‌بند برای بهترین برند قفل هوشمند یک امر ضروری است و مناسب برای اتاق مدیریت یا اتاق خواب است به طوری که شخصی نتواند حتی با استفاده از روش‌های دسترسی آن را باز کند.

عدم حمل کلید: با خرید بهترین قفل هوشمند شما دیگر نیازی به حمل کلیدهای مکانیکی سنگین نخواهید داشت.

کنترل به‌وسیله تلفن همراه: بهترین دستگیره هوشمند این قابلیت را دارد که از طریق یک اپلیکیشن و با اتصال به اینترنت به راحتی، کنترل شود. به طوری که کاربر از راه دور بتواند درب را باز و بسته کند.

روش‌های دسترسی متعدد: بهترین برند دستگیره هوشمند معمولا از تمام روش‌های دسترسی به قفل دیجیتال تبعیت می‌کند.

تابع خیالی: سیستم تابع خیالی یا کد تصادفی نیز در قفل هوشمند باعث بالا رفتن امنیت خواهد شد. در این سیستم شما قبل از رمز اصلی یک رمز خیالی وارد کرده و به همین ترتیب افراد در اطراف شما از رمز اصلی شما باخبر نمی‌شوند.

بهترین برند قفل دیجیتال را می‌توان از راه دور کنترل نمود.

پرفروش‌ترین مدل‌های قفل دیجیتال از برندهای معتبر

در جدول زیر برخی از پرفروش‌ترین مدل‌های موجود از برندهای معتبر قفل دیجیتال را برایتان آورده‌ایم که شامل:

قفل دیجیتال فیلیپسقفل دیجیتال رندیقفل دیجیتال یالقفل دیجیتال سامسونگقفل دیجیتال روک
Ddl709-fvpM1Ydm4109Dp728P402
Ddl603eM2Ydm3168Shs-6020P231
Alpha-vpV2Ydm3109P50H220
انتخاب بهترین قفل دیجیتال با توجه به نوع نیازتان و مکان مورد استفاده متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان اسمارتوم به صورت رایگان راهنمایی‌های پیش از خرید را دریافت نمایید.

نکته مهم هنگام خریدن بهترین قفل هوشمند

اگر در انتخاب بهترین قفل دیجیتال، نقش برند برای شما پررنگ است بهتر است در میان برندهای مشهور به دنبال محصول مورد نظر خود باشید. اما اگر معیار شما برای خرید قفل هوشمند کیفیت آن است باید با در نظر گرفتن کیفیت هر محصول و مقایسه آن با دیگر محصولات در برندهای دیگر به بهترین برند قفل هوشمندی که مد نظر شما است، برسید.
قبل از خرید یک دستگیره هوشمند باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید.

تعیین نوع درب مورد نظر: از آنجایی که نوع قفل دیجیتال متناسب با هر دربی متفاوت است بهتر است پیش از خرید، نوع درب را به اطلاع کارشناسان ما در اسمارتوم برسانید.

انتخاب روش‌های دسترسی متفاوت: حتما قفل هوشمندی را انتخاب کنید که روش‌های دسترسی متنوعی داشته باشد، زیرا این تنوع به افزایش امنیت کمک می‌کند.

قابلیت اتصال به اینترنت: در صورتی که می‌خواهید از راه دور ترددها و دسترسی‌های درب مورد نظر را کنترل کنید بهتر است قفل دیجیتال انتخابی شما قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد.

داشتن اپلیکیشن: نصب یک اپلیکیشن برای کنترل دستگیره هوشمند یک امر مهم تلقی می‌شود.

امکانات امنیتی: با مطالعه دقیق و مشورت با کارشناسان فنی از میزان امنیت قفل هوشمند مطلع شوید.

هزینه دستگیره هوشمند: هنگام خرید بهترین برند دستگیره هوشمند بهتر است قیمت آن را نیز در نظر بگیرید به طوری که نام برند با هزینه مورد نیاز آن تناسب داشته باشد.

استفاده از نظر افراد با تجربه: قبل از خرید بهترین قفل دیجیتال، با افرادی که سابقه استفاده از قفل هوشمند را دارند مشورت کنید و از تجربیات آنها استفاده کنید.

اگر در انتخاب بهترین قفل دیجیتال دقت کرده و دستگیره مناسبی را خریداری کنید در آینده نیاز به تعمیر قفل پیدا نخواهید کرد. برندهای متفرقه می‌توانند هزینه‌های جبران ناپذیری را برایتان ایجاد کنند اما نگران نباشید در صورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به تعمیر قفل دیجیتال اسمارتوم در کنار شماست.

قیمت بهترین برند قفل دیجیتال با توجه به کشور سازنده متغییر است.

قیمت بهترین برند قفل دیجیتال

قیمت بهترین برند دستگیره هوشمند به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طوری که هر برند با در نظر گرفتن برخی ویژگی‌های خاص می‌تواند تاثیر بسزایی در قیمت بهترین قفل دیجیتال داشته باشد. جالب است بدانید که علاوه بر تاثیر نام برند در هزینه آن، ظاهر زیبا و خاص یک قفل هوشمند نیز می‌تواند در نحوه قیمت گذاری آن قفل تاثیرگذار باشد.  

البته که کیفیت بالای یک قفل دیجیتال مهم‌ترین عامل برای تعیین آن قفل دیجیتال است اما برخی برندها هستند که با وجود داشتن تمام این ویژگی‌ها و در کنار ظاهر مناسب و کیفیت بالای محصول از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردارند. بهترین برند قفل هوشمند که در کنار زیبایی ظاهر و سطح کیفی بالا از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است، برند روک است که به راحتی می‌توانید در اسمارتوم آنها را بر اساس نیاز خود و با مشورت کارشناسان فنی ما خریداری کنید.

با خرید از شرکت اسمارتوم شما در کنار کیفیت بالای محصولات و مشاوره رایگان قبل از خرید از مزایای دیگری مانند گارانتی 6 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله محصولات این شرکت نیز بهره‌مند می‌شوید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها