اسمارتوم
اسمارتوم > مقالات قفل هوشمند > تعمیر قفل دیجیتال
تعمیر قفل دیجیتال توسط شرکت اسمارتوم انجام می‌شود.
فاطمه عباسی
79 بازدید

تعمیر قفل دیجیتال

مشابه سایر وسایل برقی، خراب شدن و از کار افتادن قفل و دستگیره درب هوشمند چندان دور از ذهن نیست! در این صورت می‌توان با استفاده از خدمات تعمیر قفل دیجیتال یا تعمیر دستگیره هوشمند برای عیب یابی و رفع مشکل قفل و دستگیره هوشمند اقدام کرد.
مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، خرابی قطعات، شکستگی و آب خوردگی از جمله مهمترین دلایل خرابی قفل و دستگیره هوشمند هستند. با توجه به تخصصی بودن تعمیر این مشکلات می‌بایست از خدمات تعمیر قفل هوشمند استفاده کرد تا مشکل به صورت اساسی برطرف گردد.

آموزش ویدئویی تعمیر قفل دیجیتال

قفل دیجیتال مانند هر دستگاه دیگری نیازی به تعمیر و مراقبت دارد. در زیر با نحوه تعمیر مغزی قفل دیجیتال آشنا خواهید شد:

برای تعمیر قطعات قفل دیجیتال درب خود حتما از نیروهای فنی و متخصص کمک بگیرید چرا که اشتباهات کوچک می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را در طی زمان ایجاد کند و شما را مجبور به تعویض کامل قفل نماید.

خدمات تعمیر قفل هوشمند دیجیتال

به طور کلی خدمات تعمیر قفل دیجیتال شامل اقداماتی است که در راستای تعمیر و برطرف کردن عیب و ایراد هرگونه خرابی و نقص در قفل هوشمند انجام می‌شود. این خدمات توسط یک نیروی تکنسین حرفه‌ای و آموزش دیده از سوی نمایندگی‌ها و مراکز تعمیر مانند اسمارتوم ارائه می‌گردد.

در لیست زیر برخی از رایج‌ترین خدمات تعمیر قفل بدون کلید را ارائه کرده‌ایم:

  • رفع خطای نرم افزاری قفل هوشمند
  • رفع مشکل سخت افزاری قفل دیجیتال
  • دفع حملات سایبری به قفل هوشمند
  • اصلاح محل قرار گیری قفل درب دیجیتال
  • عیب یابی و تعمیر مشکلات مربوط به برق قفل دیجیتال
  • تعمیر شکستگی و آسیب فیزیکی قفل بدون کلید
  • تعویض باطری قفل درب هوشمند

این مشکلات به راحتی توسط تکنسین نمایندگی قفل هوشمند قابل شناسایی بوده و برطرف می‌شود. اسمارتوم آماده اعزام نیروی تکنسین برای تعمیر انواع مشکلات قفل‌های هوشمند برندهایی نظیر سامسونگ، زیمنس، گیت من، روک و … است.

ناگفته نماند که در صورت خرید دستگیره هوشمند درب از برندهای برتر و مطرح دنیا احتمال خرابی و تعمیر قفل دیجیتال خیلی کمتر خواهد بود. برای آشنایی بیشتر از این برندها می‌توانید مقاله بهترین قفل دیجیتال را مطالعه کرده تا انتخاب بهتری داشته باشید.

تعمیر قفل دیجیتال و تعویض قطعات

تعمیر دستگیره هوشمند از دیگر خدمات تعمیرکار قفل دیجیتال

یکی دیگر از خدمات تعمیر قفل هوشمند توسط تعمیرکار نمایندگی یا مرکز تعمیر، تعمیرات دستگیره درب هوشمند است. دستگیره هوشمند علاوه بر سیستم الکترونیکی برای باز و بسته کردن درب، از یک سیستم جداگانه مکانیکی هم برخوردار است. در واقع در این قفل‌ها نهایتا عملیات باز و بسته کردن درب توسط اهرم انجام می‌شود.

در نتیجه می‌توان گفت سیستم دستگیره هوشمند از قفل هوشمند به مراتب پیچیده‌تر است. با این حال تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات قفل هوشمند (اسمارتوم) به خوبی قادر به تعمیر مشکلات مربوط به دستگیره دیجیتال هستند.

مراحل انجام تعمیر دستگیره یا قفل هوشمند

در صورتی که تمایل به دریافت خدمات تعمیر قفل دیجیتال و تعمیرات دستگیره درب از اسمارتوم را دارید، روند انجام کار به شرح زیر می‌باشد.

  1. تماس با کارشناسان اسمارتوم: اولین قدم برای تعمیر برقراری تماس تلفنی با کارشناسان ما و ثبت درخواست تعمیرات است.
  2. اعزام نیروی تکسین به درب منزل: ما تلاش می‌کنیم تا در سریعترین زمان ممکن یک نیروی حرفه‎‌ای و مجرب را برای عیب یابی به محل اعزام کنیم.
  3. تعمیرات قفل درب و دستگیره درب: پس از شناسایی مشکل قفل و دستگیره تعمیرکار ما اقدام به برطرف کردن مشکل می‌کند.
مراحل انجام تعمیر دستگیره یا قفل هوشمند با تماس و اعزام نیرو انجام می‌شود.

هزینه مورد نیاز جهت تعمیرات قفل یا دستگیره دیجیتال

هزینه تعمیر قفل هوشمند (تعمیر دستگیره هوشمند) خیلی مشخص نیست، چرا که هزینه این قبیل تعمیرات به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.
از مهمترین فاکتورهای موثر بر قیمت تعمیرات قفل دیجیتال و قیمت تعمیرات دستگیره دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • علت خرابی
  • تعداد قطعات خراب
  • برند قفل یا دستگیره
  • تعمیر یا تعویض قطعه معیوب
  • کیفیت قطعات تعویضی
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • اجرت تعمیرکار

اسمارتوم نهایت سعی خود را کرده تا با کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب، اجرت تعمیرکار و … تعمیرات مدنظر را با قیمت فوق العاده پایین انجام دهد. فراموش نکنید در صورت برخورداری از گارانتی اسمارتوم کلیه تعمیرات به صورت کاملاً رایگان برای شما عزیزان انجام خواهد شد.

همچنین در صورتی که نیاز به تغییر رمز قفل دیجیتال خود را داشتید، می‌توانید از متخصصان فنی اسمارتوم در 24 ساعت شبانه روز مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید.

هرینه تعمیر قفل دیجیتال وابسته به علت خرابی و نوع برند است.

چرا قفل یا دستگیره هوشمند شما خراب می‌شود؟

دلایل خراب شدن قفل هوشمند یا دستگیره هوشمند بسیار گسترده است. برخی از علل بروز خرابی در قفل و دستگیره دیجیتال عبارت است از:

  • آسیب فیزیکی
  • قطع شدن جریان برق
  • خرابی کابل قفل
  • خطای نرم افزاری
  • حملات سایبری
  • نصب نامناسب
  • کارکرد نادرست
  • شرایط بد آب و هوایی
  • استفاده از برندهای نامعتبر

موارد گفته شده اصلی‌ترین دلایل خراب شدن قفل و دستگیره درب هوشمند به شمار می‌روند. در این مواقع باید به فکر تعمیر قفل دیجیتال یا تعمیر دستگیره هوشمند بسته به نوع تجهیزات خود باشید.

شاید برایتان سوال شود که قفل کارتی بهتر است یا رمزی و یا کدام یک از مدل‌های قفل دیجیتال کمتر دچار مشکل می‌شوند؟ قفل‌های دیجیتال انواع مختلفی دارند که هر یک ممکن است به دلیل شرایط و عوامل متفاوتی دچار مشکل شوند. بنابراین، نمی‌توان علل خرابی قفل الکترونیکی ریموت‌دار را با علل خرابی قفل الکترونیکی دارای حسگر اثر انگشت یا تشخیص چهره یکسان در نظر گرفت.

علت خرابی دستگیره هوشمند به عواملی مثل کارکرد اشتباه نرم افزار و قطعات می‌باشد.

بعد از خرید قفل دیجیتال حتما ضمانت نامه دریافت کنید

یکی از مهمترین نکات در زمان خرید قفل هوشمند دریافت ضمانت نامه از فروشنده است. با دریافت فروشنده می‌توانید تا زمان پایان ضمانت کلیه خرابی‌ها را به صورت رایگان تعمیر کنید. همچنین غالباً محصولاتی که با ضمانت نامه فروخته می‌شوند، کیفیت بهتری دارند و از طول عمر بیشتری برخوردار هستند.

خوشبختانه کلیه محصولات اسمارتوم با ضمانت 1 الی 6 ساله به مشتریان ارائه می‌شود. چنانچه قفل‌های هوشمند روک را خریداری کنید، می‌توانید تا 6 سال از گارانتی محصول بهره‌مند شوید. همچنین در صورت سفارش قفل‌های هوشمند برند سامسونگ، زیمنس، گیت من و … 1 سال گارانتی شامل حال شما خواهد بود.

بسیاری از مشتریان در زمان خرید به این موضوع توجه نمی‌کنند، اما اگر می‌خواهید از هزینه‌های بعدی جلوگیری کنید، حتما در زمان خرید وسایل هوشمندسازی خانه، دریافت ضمانت نامه را فراموش نکنید.

ضمانت خرید قفل دیجیتال و تعمیر قطعات اسمارتوم

تعمیر قفل دیجیتال در تهران: خدمات تخصصی و فوری

قفل‌های دیجیتال به دلیل امنیت بالا و راحتی استفاده، در بسیاری از منازل و محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این قفل‌ها نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که نیاز به تعمیر تخصصی داشته باشند. در تهران، خدمات تعمیر قفل دیجیتال به صورت تخصصی و فوری ارائه می‌شود تا شما بتوانید با خیالی آسوده از این فناوری مدرن استفاده کنید.

چرا خدمات تخصصی تعمیر قفل دیجیتال اهمیت دارد؟

سرویس و تعمیر قفل دیجیتال مانند سایر وسایل الکترونیکی و مکانیکی از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که در صورت نبود تجربه کافی، ممکن است دستگیره هوشمند شما در آینده با مشکلات اساسی رو‌به‌رو شود.

تخصص و تجربه: تعمیر قفل‌های دیجیتال نیاز به دانش و تجربه خاصی دارد. این قفل‌ها دارای مکانیزم‌های پیچیده‌ای هستند که تنها توسط متخصصین ماهر قابل تعمیر است.

ابزار و تجهیزات خاص: برای تعمیر این نوع قفل‌ها به ابزارهای خاصی نیاز است که تنها در دسترس تعمیرکاران حرفه‌ای قرار دارد.

تشخیص صحیح مشکل: متخصصان می‌توانند به سرعت مشکل را تشخیص داده و بهترین راه‌حل را ارائه دهند.

با استفاده از خدمات تخصصی و فوری تعمیر قفل دیجیتال در تهران توسط اسمارتوم، می‌توانید از امنیت و راحتی قفل‌های دیجیتال خود بهره‌مند شوید بدون اینکه نگران بروز مشکلات فنی باشید. انتخاب تعمیرکار مناسب و استفاده از خدمات حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز هر گونه مشکل، آن را به سرعت و با کیفیت بالا رفع کنید.

تعمیر قفل دیجیتال در تهران توسط اسمارتوم در سریع ترین زمان انجام می شود.

دریافت خدمات تعمیر قفل دیجیتال یا دستگیره هوشمند از اسمارتوم

تیم اسمارتوم ضمن فروش قفل‌های هوشمند با ضمانت 1 الی 6 ساله، اقدام به تعمیر قفل دیجیتال برندهایی نظیر سامسونگ، زیمنس، گیت من، روک و …  می‌کند. با خرید قفل هوشمند از فروشگاه ما این آسودگی خاطر وجود دارد که در صورت خرابی تعمیرکار به صورت 24 ساعته (شبانه روزی) برای حل مشکل به درب منزل اعزام خواهد شد.
فراموش نکنید تعمیرکاران ما جزو نیروهای متخصص و آموزش دیده هستند که عیب یابی و تعمیر قفل هوشمند یا تعمیر دستگیره هوشمند را با بهترین کیفیت انجام می‌دهند. مهم نیست کی، یا چه موقع قفل یا دستگیره هوشمند شما خراب شده باشد، کافی است با کارشناسان ما در هر زمان از شبانه روز تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما برطرف گردد. حتی در صورت نداشتن ضمانت نامه نیروهای ما با بهترین قیمت دستگاه شما را تعمیر خواهند کرد. پس با ما تماس بگیرید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها